پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
با سلام خدمت کاربران گرامی مدیر وبلاگ هستم لطفا برای هرچه بهتر شدن سایت نویسنده ی ما شوید
بهترن سایت های فری لنسینگ ایران
نوشته شده در جمعه 27 دی 1398
بازدید : 57
نویسنده : Ali Mashayekhi

  • سعی کنید در سایت های فریلنسری معتبر ایران عضو شوید. زیرا مشابه سیستم های همکاری در فروش، هرچه تعداد سایت های فریلنسینگی که شما در آن ها عضویت دارید بیشتر باشد، میزان پیشنهادهایی که می توانید دریافت کنید افزایش می یابد به خصوص در سایت هایی که تعرفه پایین تر و ارسال پروژه و پیشنهاد رایگان دارند در نتیجه می توانید انتخاب های با کیفیت تری داشته باشید.

:: برچسب‌ها: بهترین سایت های فری لنسری , فری لنسر , دور کار , کار در منزل , کار در خانه , پول در اوردن در خانه , کار در خانه , فری لنسینگ , کسب در امد از طراحی سایت ,



کسب درآمد با طراحی سایت
نوشته شده در جمعه 27 دی 1398
بازدید : 53
نویسنده : Ali Mashayekhi

جالب است بدانید که در سال 97 نزدیک به 4 درصد از اقتصاد کشور در دست کسب‌وکارهای اینترنتی بوده است؛ و پیش‌بینی می‌شود تا سال 1404 این عدد به 14 درصد برسد که رقم بسیار بالایی است. پس اگر می‌خواهید در بازار کار آینده حضورداشته باشید و حرفی برای گفتن داشته باشید باید پشتیبانی و طراحی سایت را به‌صورت حرفه‌ای یاد بگیرید تا بتوانید کسب درآمد با طراحی سایت داشته باشید. اما روش چگونه سایت خود را طراحی کنیم.


:: برچسب‌ها: کسب درآمد با طراحی سایت , فری لنسر , کسب در امد از سایت , کسب در امد از طراحی سایت , درامد از کد نویسی سایت , ساخت سایت با وردپرس , ساخت سایت بدون کد نویسی , پول در اوردن از طراحی سایت , پول در اوردن از سایت , پول در اوردن از کامپیوتر , پول در اوردن از اینترنت ,



بهترین زبان های برنانه نویسی در دنیا
نوشته شده در جمعه 27 دی 1398
بازدید : 55
نویسنده : Ali Mashayekhi

امروزه مهمترین مهارت برای موفقیت در کسب و کار و زندگی داشتن مهارت برنامه نویسی است.امروزه تقریبا کامپیوتر ها در هر صنعتی وارد شده اند پس یادگیری برنامه نویسی و اینکه یک برنامه چگونه کار می کند از اهمیت بالایی برخوردار است.در این مقاله می خواهیم با بهترین زبان های برنامه نویسی برای یادگیری در سال ۲۰۱۹ آشنا شویم.


:: برچسب‌ها: بهترین زبان های برنامه نویسی در دنیا , برنامه نویسی , بهترین زبان برنامه نویسی , زبان برنامه نویسی , برنامه نویسی , زبان برنامه نویسی راحت , زبان برنامه نویسی آسان , برنامه نویسی را از کجا شروع کنم؟ , برنامه نویسی را از کجا شروع کنم , از کجا برنامه نویسی را شروع کنم ,



بهترین ویرایشگر های کد برای برنامه نویسی
نوشته شده در چهار شنبه 25 دی 1398
بازدید : 67
نویسنده : Ali Mashayekhi

زمانی که تصمیم می‌گیرید کار ساخت صفحات وب را آغاز کنید، در اولین گام با HTML و CSS سروکار خواهید داشت. در نتیجه به یک ویرایشگر خوبی که بتواند کدهای HTML را ویرایش کند نیاز دارید. ویرایشگرهای HTML رایگان بسیاری وجود دارند، اما همه آن‌ها مناسب کار شما نیستند و ممکن است قادر به برطرف کردن نیازهای شما نباشند. ما در این مقاله چهار مورد از بهترین ویرایشگرها را به شما معرفی می‌کنیم.

  

به همراه لینک مستقیم دانلود


:: برچسب‌ها: دانلود برنامه کد نویسی , بهترین برنامه های کد نویسی , بهترین نرم افزار ویرایشگر کد ,